Категории

Інтегрований перспективно календарний план ранній вік Весна

29.60 грн.

Автор: Панченко
Издательство: Ранок
Серия: Сучасна дошкільна освіта
Модель: О134162У
Наличие: Есть в наличии

Посібник пропонує інтегрований перспективно-календарний план, укладений за принципом блочно-тематичної організації освітнього процесу. Він дає педагогу можливість не тільки системно дотримуватись програмових вимог у наданні якісної освіти, а й вирішувати завдання цілісного розвитку дітей раннього віку.
Інтегрований перспективно календарний план ранній вік ВеснаІнтегрований перспективно календарний план ранній вік Весна
Дана інтегрована система роботи включає діяльнісний підхід в роботі з дітьми раннього віку через пошуково-експериментальну діяльність, інноваційні технології: на засадах інтеграції, що сприяє скороченню організованих форм навчальної діяльності.
Цей посібник можна використовувати як робочий календарний план, в який необхідно вписувати відповідні дати та дні тижня, примітки щодо індивідуальної роботи з дітьми й поради для батьків.

Название: Інтегрований перспективно-календарний план. Ранній вік. Весна. Серія «Сучасна дошкільна освіта»
Автор: Панченко А.В., Корендо Р.Я., Сіітова С.В.
Код: 123-О134162У
Количество страниц: 80
Формат, мм: 205х260
Вес: 0.1100 кг
Обложка: М'яка
Возраст: 2+

Вступ 
Навчальне навантаження на дитину в групі раннього віку від 2 до 3 років 
Березень (1-й тиждень)
Проблемна тема: «Усе починається з мами»
Березень (2-й тиждень)
Проблемна тема: «Скоро сонечко пригріє, потечуть струмочки…» 
Березень (3-й тиждень)
Проблемна тема: «Буду мамі помагати, посуд гарно розставляти…» 
Березень (4-й тиждень)
Проблемна тема: «Будьте обережні, малята!»
Квітень (1-й тиждень)
Проблемна тема: «У затишній оселі і життя веселе»
Квітень (2-й тиждень)
Проблемна тема: «Дивовижний світ комах»
Квітень (3-й тиждень)
Проблемна тема: «Різнобарвні квіточки розпускають пелюстки»
Квітень(4-й тиждень)
Проблемна тема: «В гостях у казки»
Травень (1-й тиждень)
Проблемна тема: «Яблуня весняна для малят розквітла»
Травень (2-й тиждень)
Проблемна тема: «Живе та неживе»
Травень (3-й тиждень)
Проблемна тема: «Ми — маленькі українці…»

Моніторинг рівня досягнень дітей раннього віку (2–3 роки) за програмою «оберіг»
Фізичний розвиток 
Показники фізичного розвитку дітей 
Методики обстеження рівня фізичного розвитку дітей 
Основні рухи, які повинна виконувати дитина
Сенсорно-пізнавальний розвиток 
Показники сенсорно-пізнавального розвитку дітей 
Методики обстеження рівня сенсорно-пізнавального розвитку
Емоційно-соціальний розвиток 
Показники соціально-емоційного розвитку 

Методики обстеження рівня соціально-емоційного розвитку дітей
Мовленнєвий розвиток
Показники мовленнєвого розвитку дітей 
Методики обстеження рівня
мовленнєвого розвитку дітей 
Художньо-естетичний розвиток
Показники художньо-естетичного розвитку дітей 
Методики обстеження рівня художньо-естетичного розвитку дітей 
Зведена таблиця моніторингу рівнів досягнень дітей раннього віку за програмою «Оберіг» на кінець навчального року 
Рухливі ігри
Ігри для сенсорно-пізнавального розвитку 
Український фольклор 
Українські письменники малятам 
Зарубіжні письменники малятам

Написать отзыв

Ваше Имя:


Ваш отзыв: Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.

Оценка: Плохо            Хорошо

Введите код, указанный на картинке: